عشق من

♥عشق♥

عشق من

♥عشق♥

عشق من

"من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی مینویسم! از لج تو , از لج خودم , که حاضر نبودیم یک بار این ها را واقعی به هم بگوییم"

بایگانی
آخرین مطالب

بهانه ی تو...

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ق.ظ







                                                                  دلم

بهــانه ی "تـــو" را دارد!

تــــو می دانــی بهانه چیست؟!

بهــانه،

همان است که شب ها خواب از چشم خیس من می دزدد...

بهــانه

همان است که...

روزها

میـان انبـوهی از آدم ها...

چشمانم را پـــی تو می گرداند.

بهــــانه...

همان صبری است که به لبانم سکـــوت می دهد؛

 

تا گلایه ای نکنم از "نبـودنت" !

 





  • کیمیا ...

نظرات (۱)

عالـــــــی عزیزمــــــ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی